Äcklad av svin

Man kan ju ta det som man vill. Svin är ju olika från person till person. Men satt på bussen idag och tänkta på vad fruktansvärt äcklig den var. Skräp på golvet, klotter överallt i sätena och till råga på allt när jag vänder mig och kollar på rutan (var jag nästan hade ryggen lutad mot) så är det en plopp intryckt i rutan och breve en gurka från McD eller något. Helt allvarligt. Hur blir vissa uppfostrade egentligen? Visst småbus och grejer tycker väl vem som helst har varit kul i sin uppväxt, men när man börjar skita ner så att andra blir äcklade kan man ju undra hur pass mycket vett man har. Fattar inte vad man nu får ut av att rita ett hakkors i sätet. Precis som att någon av de mörka svenska medborgarna skulle ta åt sig. eller att någon skulle ringa en som ristat in sitt telefonnummer. Hallå? det finns faktiskt något som heter uppförande. Och de förräldrar som har misslyckat med något så enkelt som att lära sina barn hyfs är väl troligen av samma skrot och korn, eller så är helt enkelt snorungen för inkompitent för att kunna fatta något. Helt allvarligt, folk utan respekt. Svin helt enkelt. Dom äcklar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0