Dan före Dan

Jag känner mig så himla osocial just nu. Har bara kastat bort den här helgen på ingenting. Eller jo bakat osv. Träffat Linn lite. Annars absolut ingenting. Men, har ju inte varit helt fel heller. Har ju ett helt lov framför mig att utnyttja. Häärligt vill jag lova! Tänk imorgon är dagen som alla ser fram emot. JUL. Kan inte förstå att vi redan är här. Har gått så sjukt fort. Är redan en månad sen vi var på Lasse, men känns som igår. Hur som helst ska det bli jättemysigt med Jul. Mormor kom nyss hit, sen väntar man på alla andra i morgon. Plus att syrran också kommer hem. Så det ska bli kul att träffa henne lite längre än bara ngn timme som det oftast brukar bli. Antar att det blir lite bingolotto kväll idag. Har blivit lite av en vana. Kan dock vara lite långtråkigt enligt mig. Men, som sagt traditioner bryter man inte så ofta på. :)

Nej, nu ska jag upp och njuta av mina goda bullar. (hmm får vi hoppas i alla fall) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0