Det kan gå snett aldeles för fort

Jag är trött. har haft svårt att sova. Är chockad, arg och ledsen. Har insett hur fort något kan ske och hur fel saker bara kan bli. Och att det kan hända vem som helst. Hade jag vetat att detta skulle ske då jag sist träffade han, hade jag tagit till vara på det. Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden och tur är det. Jag skulle inte vilja veta. Förstår inte varför världen ska vara så orättvis och grym. Vad är det som bestämmer egentligen? Om jag blev och känna så som jag gör nu så lider jag verkligen med familjen. För det enda jag kan säga är att det var en av de finaste människor jag träffat. Så otroligt fin syn på livet!

image48


Kommentarer
Postat av: Linn

Du kände honom, beklagar :(

2007-12-10 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0