Jag vill.

Efter att ha pratat med Sara igår, och vart i skolan idag då vi setat och kollat på resor. Så har jag helt plötsligt fått sånt jäkla sug efter att åka utomlands. Och inget blir ju bättre av att det är så kallt. Nej, nu ska man bara försöka komma på ett riktigt bra projektarbete så har man så gått som en resa klar sen. Men iof det blir ju nästa år. Men då har man något att se fram emot. Vill bara till solen! eller ja, efter nyår då ;D
Synd att man har så dålig fantasi. Det enda land jag kan komma på är som ett paradis är ju Thailand. Så får se vad för bra som vi kommer fram till sen då. För har man chansen, och att dessutom få resan gratis så tvekar jag inte en sekund. Även om det gäller att behålla lite diceplin till skolarbete.

         image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0