Juldagen

Ja, då var det juldagen, eller tror jag att det heter. Kan nämligen fortfarande inte var juldagarna heter. kanske dags att lära sig ;D. Gårdagen var hur som helst riktigt trevlig. Men tycker dock att jul är en aning överdriven. Visst, är jättekul och jättemysigt. Men denna jäkla stress till att man ska köpa än det ena än det andra. Känns som ju äldre man blir ju mindre betydelse har det om man får paket eller inte. Skulle tycka det var minst lika mysigt om man bara åt julmat! Så kan lova att jag är riktigt nöjd med det som jag fick i alla fall. Bland annat en boxningssäck som som då var det enda jag önskade mig. haha. Så hädan efter får man passa sig för att hamna i slagsmål med mig.


Och ikväll ska jag umgås med tjejerna här ifrån. För, det är ju trots allt ett år kvar tills man själv kan njuta fullt ut av Juldagen genom att gå ut som de flesta över 18 gör. Det blir att längta tills dess. Bara att hoppas tiden går riktigt fort tills man fyller 18. :D

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0