Kallt

Sitter nere i mitt rum i källaren, inlindad i en pläd. Är så sjukt kallt här. Och kallt ute. Men, gårdagen på banken var helt enkelt ur kul, även om man känner sig som en seg kossa på Fredagar. haha, men det tillhör ju en del av livet. Käkade god mat, och de hade faktiskt bland de godaste stripes jag någonsin ätit. mumma vill jag lova. Och jag är lite avundsjuk på att Linn är så lättpåverkad. Alltid billig fylla liksom. haha.
Och idag blev det en sväng med syrran på stan. Letade lite juklappar. Eller de sista så att säga.  Men, var så mycket folk så humöret och tålamodet sjönk på en gång. .

image60

Trevig kväll! Själv blir det  hemmamysa med lille Jeppe. Har lovat att ta hand om honom medan de andra är på julbord.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha mm, alltid billig fylla! Men tänk på min smärta också, haha...Smärtan över att behöva se ut som en knullad tomat :D

2007-12-16 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0