Livets goda saker

Egentligen är det tragiskt vad många det är som har anorexia mer eller mindre. Visst, jag tycker det är viktigt vad man stoppar i sig. För inte skulle jag vilja leva på McD och pizza en hel vecka. Det är inte jag. Men däremot tycker jag inte att det gör något att äta onyttigt då och då. Är ju gott. Egentligen tragiskt hur lätt det är att bli påverkad, och allra helst bland kändisarna. Var och en ser ju ut som ett gående skelett och inte fan är det vackert. Menar inte att det är snyggare med "stora" människor. Jag själv är ju smal och har alltid vart. Men ett mänskligt hull, mer eller mindre är väl ändå snyggare. Eller hull och hull. Mänskliga former. Jag skulle i alla fall inte vilja ha ett benrangel i sängen. Eller vem vill egentligen? Börjar bara bli trött på det. Man lever ju bara en gång. Så varför inte njuta av det goda medan man lever.


image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0