orka?

Vet inte vad man ska skriva. Har inget vettigt att säga just nu. Är trött och riktigt jäkla bitter idag. Blir också trött på att läsa andras bloggar. Folk verkar inte ha bättre för sig än att klanka ner och störa sig på andra. Visst, finns en hel del i denna värld som jag också stör mig till 1000 på. Men när det gäller en liten jäkla blogg. Varför ens bry sig om man stör sig. Varför ens lämna en spydlig komentar. Är det inte bara bättre att hålla fingrarna i styr och skita i att skriva ngt kränkande? Eller hur som helst. låt världens alla monster tycka,tänka och vara precis som dom vill. Börjar bli trött på att bry mig om andras liv hit och dit. Oavsett om de har mer eller mindre att komma och glänsa med, så är det ändå alltid en liten ensam stackare bakom klädseln. Jag kanske inte är fattigare för att jag inte har råd eller får allt jag vill ha. Jag kanske till och med är rikare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0