Sköna dag

Jag är så otroligt glad. Så underbart skönt att vakna upp och inte känna att det är en pina att gå upp. Var ju ett tag sen jag sist kände så. Men nu är det snart jul vilket innebär lov. Tänk bara 2 dagar kvar. Sen ska jag bara njuta varje dag av lovet. Jul och nyår.  Det enda jag saknar just nu är snö! mycket, mycket snö vill jag ha. Inte en grön jul som förra året. usch var ingen höjdare. Lite av julkänslan saknas då. Känns också som en lättnad att bli av med allt jobb nu innan lov. bara finslipning kvar sen kan det skickas in i boxen som alltid annars, och sen vänta på att få en röd flagga där. ;D

Nej, nu ska jag försöka ta tag i mitt otroligt stökiga rum. Vore ha en egen städerska som fick göra sånt. Men ändå. Skulle inte vilja ha någon annan rotandes bland mina kläder. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0