Julkänsla

Åå veckorna går så fort. känns så bra. Har börjar fått den där riktiga julkänslan nu. Speciellt när julsakerna börjar komma upp lite överallt. Jul och nyår är typ det enda man ser fram emot just nu. Hoppas att det blir någon mysig hemmafest till nyår med de närmaste och god mat så klart! Annars sitter jag just nu med min lilla jävel till lillebror men som ändå är söt. haha. Väntar på Syrran som för en gångs skull ska komma hem och hälsa på. Ska bli kul att träffa henne lite.. Och jag är ledig 2 dagar nu. Gissa om jag jublar? För idag var verkligen lika med döden att ¨gå upp.   ;D


På tal om jul. Nu måste jag börja köpa julklappar. Har bara en färdig. Pierre blev tydligen den första i år.
Nej, nu kom Erika. Så nu ska man snacka lite skit med henne. :)

image35

Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0