Måndag kväll

Då var det måndag kväll igen då. Känns skönt, går bara till onsdag den här veckan. Sitter inte helt fel just nu. Jag är trött och känner mig inte alls på humör. Sova är precis vad jag behöver. Så blir tidig säng idag. Var hemma hos linda och fikade lite idag. Hon fyllde precis år. Alldeles för sällan vi har tid att umgås alla 4a. Men blir ju så när man har olika program, olika skolor och somliga pojkvänner. haha. Något som jag skulle behöva är att träna. Just därför vill jag ha sommar. Då kan man ut och kuta när man vill. Här är det ju i princip omöjligt just nu. Halt som satan, och oplogat. Fattar inte vad dom håller på med egentligen. ska ju vara plogat så klart! Får bli ett nytt gymkort snarast.  ;D

Natti, eller i alla fall om ett litet tag.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0