Söndag morgon

Jaha, den här morgonen hade jag velat sovit bort, eller helst hela dagen. Men, sen kom en pigg liten Jesper ner och väckte mig. Skulle ha hand om han idag. Så nu sitter man här efter frukosten.  Idag blir en lugn dag antar jag. Vara med honom till 3 sen får vi se om det blir ut och springa lite med Linn. ;D Annars vill jag väl lova att det inte var någon höjdar match med Spanien-Sverige igår. Hände inte så mycket. Det roligaste var ju i alla fall när spanskarna sprang in i svenskarna eller tvärs om. haha. Men som sagt, hade det ju varit roligare med något svenskt mål. En sak är säkert i alla fall. Alltid roligt att glo på Sveriges målis Andreas Isaksson...

Nej, nu ska jag busa med Jeppe som väntar otåligt   :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0