Söndag

Fick bara sån lust att skriva just nu. Vet inte varför, men behöver kanske skriva av mig lite. Ett helt lov har gått, helt sjukt så fort det tog slut.  Så usch , nu har man bara skola, skola skola framför sig. Och ångest för det. Massa arbete som behövs göras färdigt. Men bara Kemin jag gruvar mig för. Fattar inget alls.  Men trots allt ska det ändå bli skoj att träffa mina nötter i skolan igen imorgon :D

Men gårkvällen då vi firade Linn blev helt lyckad. Verkligen hur kul som helst. Folk som man bara inte kan ha tråkigt med. Faktiskt sant. Och som var lika kul att se igen. Saknar gamla klassen kan jag lova. Den var sammanhållning! Annars lärde jag mig en sak igår. Måste fan lära mig att landa. Bara glömma gammalt skroll och se det som något jag lärt mig av istället. Hädan efter ska jag aldrig begå samma misstag igen som jag gjort om, om och om igen. Men ibland finns det ju en liten dragningskraft man ej rår för. Så vad gör man? Nej, nej. Men nu blir det inge mer. . Det lovar jag mig själv!

Och känslan att få ångest på söndagar börjar komma tillbaka igen. haha aja så är det. Men dom ha trots allt sin charm ändå. Och idag blir det att glo film med Tom. .

plugga plugga plugga är precis vad jag ska göra nu. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0