Besatt

Jag är besatt av alla klänningar och alla kläder som finns just nu. Måste, måste, måste bara få tag på ett nytt extra jobb. För utan pengar kan man inte fynda.
 
                                                                                

De här tre klädesplaggen är ju för söta. Eller dessa tre olika outfits kanske man ska kalla det eller ngt. Shit the same. Jag blev i alla fall kär i dom när jag var in på asos hemsida.

Annars en trevlig helg framför mej. Eller i och för sig. har till och med ett helt trevligt lov framför mej. haha, ja lov och lov. En hel del plugg lär det väl också bli. För har man oorganiserade lärare så blir det som det blir *suck*

Nej nu ska jag sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0