Tisdag.

ÄNTLIGEN kan jag koppla av. Har inte haft den här känslan sen skolan började. Har vart fullt upp. Redovisning och prov. Bara matten kvar till Fredag nu. Annars kändes fysikprovet skapligt idag i alla fall (med tanke på att det är fysik vi pratat om). Pratade med Tobias nyss, alltid lika skoj. Han avbröt mig dock från skrivandet som flöt på så bra. men så kan det vara. Annars är det så mycket som hjärtat skriker efter att vilja ha. Talar då om kläder. Främst jacka, skor och en pösig mössa känner jag för. Ett par söta skor hittade jag idag, så får hoppas dom finns kvar! Nej, nu är det ändå dags att stänga av musike och datorn, för att istället ta en liten promenad med lilla jeppe pajv ( som linn skulle säga ).

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha Jeppe Pajv :D

2007-09-12 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0