- Å vilken härlig dag

Är det sista jag skulle säga just nu. Fy fan vilken dag rent ut sagt..

Skulle ha jobbat 4a timmar idag, men blev ungefär 8 istället.. Känns som det mesta har gått fel, och har bara känslan av att inte vilja gå tillbaka imorgon.. Vissa människor möter en med förståelse för att man inte kan allt från början och att det tar tid att lära. Andra kan helt enkelt inte se sig själv tillbaka som ny eller förstå att saker tar tid att lära. Men, men. Det är pengar i alla fall, vilket jag också är där för...
 
image247 Vill ha. Vill ha ett liknande halsband! Så sjukt snyggt...

Efter att ha jobbat en hel dag, och eftersom man ska upp och jobba imorgon också så känns det inte speciellt lockande med annat än just TV och godis... Så det får stå för min lördagskväll. ;D Boring? nej perfekt säger jag!!!

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0