Åland

Så skönt. Kom nyss ur duschen. Varit ute och sprungit med Linn. Sitter här och skriver som en taliban med handuken i håret. riktigt sexigt! :D Jag är trött, men jag känner mig så gláaad.. Fick lite ny energi efter Åland. Hade hur kul som helst. Jag, Erika, mamma och grannen och penssionärerna. Lärde mig att även gamlingar kan. Men hur söta som helst.. Träffade jättetrevliga grabbar som var dansare på båten. De var i alla fall yngre, dock lite äldre än mig.. Men vad spelar åldern för ´roll? ;D



Ghaa jag är bara så glad... Även om jag har nationella att prata i 5 minuter på Sv imorgon. Känns absolut inte bra för fem öre. . Men får ta det med en klackspark. Går som det går

Nyfärgad i håret och jag blev nöjd... Nej plugg som väntar.

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur blev håret? :D

2008-04-17 @ 21:29:54
Postat av: svar

Linn: Det blev bra :)

2008-04-17 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0