Det är tisdag och jag är slut, riktigt jäkla slut

image249

Även jag har fallit för nästan allt som har med jeans att göra.. Den här kjolen tex. really, really nice!! :)

Och vilken jäkla morgon. Kan minnas att jag haft ont i huvudet en enda gång i hela mitt liv. Istället är det magen jag får ont i. Vilket jag haft sen tidigt imorse tills jag somnade i 2 timmar och vaknade nyss. Jag hatar det! Lust att proppa i mig en hel karta med verktabletter så hela kroppen domnar bort. . . sen kanske det blir I believe i can fly istället.. :D haha.. Ska snart försöka göra i ordning lite käk lagomt till mamma vaknar....

Gahhh, jag hoppas det blir av. Skulle verkligen behövas just nu!!

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Rickard

lät lite självmordsbenägen där elina, en hel karta ;)

2008-04-08 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0