En helt vanlig seg söndag

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan. Slängt i mig lite mat, och sen slutar man som vanligt ganska lätt framför datorn. Men, måste smälta maten för ska snart ut och springa med Linn. Ska bli såååå skönt! känns som man varit inne hela helgen..Ungefär en Känsla av att vara ett inpyrt as ;D
Blev lite smått sur av att Wallander verkar vara slut. Har blivit lite av ett Söndagsnöje... 
                                       image248
Och jag vet. Det kan låta sjukt. Men, Wallander själv är ju gubbsnygg. Oja, jag vet att jag är lite gubbk*t av mej. Men kolla åt det äldre hållet måste jag helt enkelt bara göra..

Kraam!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wallander är så bra på söndagar :)

2008-04-06 @ 19:32:03
URL: http://gularosor.webblogg.se
Postat av: Jenny Lacis

haha, du och dina gamlingar ;)

2008-04-07 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0