If you´ll be my bodyguard

Sitter och lyssnar på If you`ll Be my bodyguard. Vet inte hur många gånger tjejerna har varit tvungen att höra den idag. Vi har setat och disskuterat om studenten även om det är över ett år kvar. Men gäller ju liksom att hålla hoppet uppe om att vi någon gång kommer att nå den dagen. ;D Gud vad jag läntar. Aldrig mer Kemi, matte eller Fysik...

Nanana..If You`ll be my bodyguard.... Det spritter i kroppen av den..

Vad jag äter.. Käkade american pizza för ett litet tag sen och nu sitter jag och smäller i mig massa kakor. Vad hände med mig och mitt nyttiga jag? haha.. Nej slut på det ska det bli. Kommit igång med träningen och det ska jag också fortsätta med!!

image251
Gillar dom här skorna. Men för min smak ska det vara tjockare och kortare klack. Sen är dom perfekta..

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0