Jag vill ha Nina Ricci

Nyss slängt i mig lite mat efter jobbet.. Ska snart iväg och hjälpa syrran att flytta.. Jag kan inte förstå vilka svin det finns. Eller rättare sagt aldrig inse. Såna som man förrut har sett på som personer man gillar, förvandlas plötsligt till riktiga jäkla svin. Såna som jag rent ut sagt skulle vilja spotta i ansiktet och be söka hjälp. . *arg* är vad jag blir. Men förrutom dom s.k "svinen" så funkar det mesta bra.. kanske för bra.. 
Jaha, snart en syster i huset igen då. Hur ska detta bli? Skönt att ha henne på säker mark (alltså hemmamark), men samtidigt måste jag erkänna att det kommer bli lite konstigt att helt plötsligt ha någon att tjafsá kläder med igen.. ;D

image272
Jag har hittat min lilla älsklingsparfym förrutom min andra favorit exclamation.. Nina Ricci heter den.. En riktig sockertopp som jag vill ha!

Söndag, Söndag.. Helger är inte ens värda att kallas för ledighet. Dom rinner iväg aldeles för fort.. 
Höre mamma ropade där uppe i hallen så antar att det är dags att bege sig till Falun.. 

Kraam!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0