Lyckade kväll

Uppe tidigt igår. Jobbade (gick skit), kom hem och sen var det bara att sätta fart för att sedan åka till Nina. Min gumma blev 18. Är jäkligt avundsjuk. Vill också bli 18! :) Nina & Thomas bjöd oss tjejer på tacopaj innan resten av folket kom. Gott! Kvällen blev i alla fall lyckad. Aldrig blir det urspårning, aldrig blir det  tråkigt. Allting blir helt enkelt bara så perfekt med det sällskapet som var där igår..  Blev övernattning hos henne.. 

image264
Puss på födelsedagsbarnet..

Svimmade för första gången i mitt liv idag när jag skulle hämta ett glas vatten imorse. Blev svart och helt plötsligt smäller huvudet ner i ett bord? stol?. Stolen flög iaf.. Läskigt..

Och vilket väder. Jag blir så LYCKLIG! Det som jag har väntat på så länge. Nämligen en sol som värmer.. give me more, give me more.. Kattvakt i 3 veckor ska vi också vara nu. Hoppas Pierre får lite bättre syn på dom där små liven.. En katt i hemmet skulle inte vara helt fel...

Kraam!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha s jävla kul , låg man typ å halvsov imorsre hör man världens jävla
DUNS !!! hahaa tänkte va fan händer,men sen fick man reda på att någon svimmande :) haha

2008-04-20 @ 21:21:32
Postat av: Linn

Haha kattvakt :D

2008-04-21 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0