Man får väl passa på

Får väl passa på att skriva medan man har datorn på för en gångs skull i rummet på morgonen. Mamma kom ner nu i morse "Elina, slå på datorn. Det brinner i Falun och man får inte gå ut". Jag är lite mer av den typen, att "Okej om det brinner, men jag lär ju kunna åka iväg till skolan ändå". Speciellt när man haft funderingar på att stanna under det varma täcket men tvingat sig upp ändå. ;D Så snart ska också jag ta bussen mot Falun. Lagomt till lunchen. Vilket utan tvekan är det bästa med min skola!

En helg med jobb framför sig. . Men innan slit så blir det hemmamys med tjejerna ikväll och tillsammans ska vi försöka slänga ihop en god hemmagjord pizza..Förhoppninsvis god i alla fall.. :D

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha brinner det Elina? ;D

2008-04-04 @ 14:55:41
URL: http://LinnThiLan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0