Nu är det bokat och klart

image273 image278 

Den 26 Maj åker systrarna Sjöström iväg till Monte Gordo (Portugal). Det känns ganska overkligt med tanke på att det var den senaste veckan det blev aktuellt.. Men igår blev flygbiljetterna betalda så nu ska det bli verklighet. Ett land med sol, bad, goda drinkar och sena kvällar. . Guess what?? Jag läntar!! Dessutom ska jag tillbringa en vecka med Karlis. Dom där dagarna får bli som de blir, men något bra ska jag & Erika göra av dom i alla fall. .  

Det enda som fattas nu är en snygg bikini till beachen.. :)

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Linda

hur mycket gick biljetten påååå Elina? Nu har jag skrivit klart min CV också, blir att lämna in imorgon ;);)

2008-04-28 @ 20:13:29
URL: http://www.lahlzen.blogg.se
Postat av: Linda

oj det va ett fint pris det :D hahaha vaa har du pratat med han om det? jo det gick bra, ska lämna det imorgon :D

2008-04-28 @ 20:24:30
URL: http://www.lahlzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0