Så efterlängtat

En riktigt efterlängtad Fredag måste jag säga. Har varit en av de tyngsta veckor på länge. Idag skulle jag behöva ut bland massa folk. Vara social. Är på det humöret. Valde tyvärr tidigare att inte följa med, och det ångrar jag nu!! Men, som sagt så kommer det bli tillräckligt med dricka och umgänge nästa vecka så får skylla på det ikväll när man sitter själv här hemma medan andra är ute och partajar.. Inte helt själv då. Har ju min kära kusin Jonis!!

Imorgon blir det bara massa gagg med tjejer, ska bli trevligt. Beror iof lite på vart vi ska vara. Ett visst ställe här skulle kännas riktigt fel att sätta sin fot på. Går lite över min gräns!! .. ;D

Får man ångest av ett rum som förfallit under veckan? något man hela tiden tänkt att man ska ta tag i på fredag. Nu är det Fredag. . Så det är bara att försöka få fram ett rent rum utan ett klädesplagg utanför garderoben.. Musik på hög volym och sjunga till. Då blir städningen lite roligare..

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0