Soon baby soon

Lever alla?

Det gör då i alla fall jag.. Igår var en härlig dag, där allting nästan kändes bra. Ungefär som att man svävade. Var till skolan en sväng och försökte få lite Fysik färdigt ,vilket gick som det gick (dåligt). Senare tog jag bussen in till Blge med Evy för att träffa Jenny. Alltid lika kul att ses. Har så mycket som är lika i våra liv, vilket är ganska komiskt..
Vädret var det inge fel på heller. Så när vi gick där vid en halv 7 och det var dags ´för mig att ta sista bussen hem så kändes allt lite surt. De som var lite äldre hade tagit sin plats på S1s altan som hade sin invigning för i år. Liveband spelade och man ville inget annat än spendera sin fredagskväll med en kall stor öl framför sig i det fina vädret just där! Men då klingar det i mitt huvud soon baby, soon.. Och jävlar ja. Känns inte som att dom här tre månaderna någonsin kommer att minska!

Samma tid och samma plats? jadu, vem bestämmer sånt egentligen..

Nu ska jag greja lite, sen ska jag träffa min kära Nina..

Kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0