All summer long

En liten känsla av ångest börjar komma krypandes. Ångest över att man har ett helt år framför sig med plugg i skolan. Ångest över att hösten och vintern börjar närma sig. Samma känsla varje år när löven sakta börjar tappa sin klara gröna färg och sommarbrisen är som bortblåst. skiiit säger jag bara! ! Men Alanya resan har vi trots allt framför oss. Om tre veckor. Det kommer gå fort. Det roliga var att efter jobbet i måndags så fick jag höra att Joel, Staffan, Martin, Emil och Oskar har bokat samma resa som oss. Samma datum! Alla nio en vecka tillsammans med party och sol. Låter helt UNDERBART i mina öron.. Förövrigt är jag äntligen överrens med mig själv. Äntligen har något vettigt landat i skallen på mig och den här gången tänker jag faktiskt hålla fast vid det. No more shit.. Aldrig mer från dig och aldrig mer från mig. Avstånd är vad jag tänker hålla!

Men innan skolan har jag trots allt en mysig helg framför mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0