Reason To Cry

Jag fryser.. Sitter här på min stol med kalla vattendroppar som rinner i nacken. Kom precis ur duschen och har en inpackning i håret, och ska snart in igen. Den här gången ska jag låta hett vatten stå och rinna över mig ett tag. Det behöver jag!

Hur har min helg varit då? Ganska deprimerande måste jag säga även om jag har umgåtts med mina närmaste. Komisk kanske skulle vara ett annat ord. Fredagen var planerad att följa med Evy, Emmely och Frida på krogen och Rootvälta. Kvällen började bra. Fint väder, bra humör (även om kroppen ville sova vid 7 ;D) och bra sällskap. Tyvärr gick det inte som vi tänkt oss, då en fick lite för mycket alkohol i kroppen. Ville verkligen inte missa Rootvälta då man missade dom under p&l. Samtidigt klandrar jag inte henne för jag vet hur sjukt tacksam man själv är över att någon tagit hand om en då man själv har fått i sig för mycket.. Synd var det i alla fall. 
Efter en fredag utan Rootvälta så följe jag med Nina, Linn, Eva och Toffe till Malung  för att se Takida. Och dom är så jäkla sjukt bra live!! Minst lika bra som på skiva.. Tyvärr följde inte mitt humör med mig den kvällen. Trött efter första veckan i skolan, och efter fredagens natt utan¨så mycket sömn. Dessutom är jag så sjukt trött på skitstövlar... Tackar mig själv för att jag äntligen har insett det..

min fredag
(
                                                                        (Och jag vet. Boobsen. inte min tanke precis. haha)  
Min lördag                                                                   
  

Imorgon är jag ledig. Riktigt bra för jag behöver sova. Och då menar jag sova i min egna säng vilket jag inte gjort på hela helgen. Väldigt, väldigt länge ska jag sussa.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0