Gråa dagar kan trots allt vara ljusa

Gråa trista dag, men idag är jag trots allt svävande!!!. Morgonen började med att missa första bussen och resten av bussarna mot Falun var ovanligt sega. Konstigt nog så har jag som annars har en kort stubin bara skrattat inombords åt det "bra" morgonflytet. Tog äntligen tag i att prata med syon om ett eventuellt byta av inriktning. Nu är det gjort och måste faktikst erkänna att det kommande året på en gång käns lite, lite mer lockande.

                                        

                    Jag har ingen fantasi just nu. Så här bjuder jag på en 
               het kräftbild av mig själv. Ska även ringa och tvinga ut
        min Linn på en liten löptur.......................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0