Mardrömmar!

Jag har alltid haft stor respekt för varulvsfilmer. Andra skräckisar rör mig inte alls. Men, de där äckliga håriga bestarna skrämmer fan mig. Aldrig en varulvsfilm till i mitt liv! ! Vaknade vid typ 5 och kände mig vettskrämd. Drömde att jag befann mig i mormors förra hus med min kära mamma, syster och någon obekant. Dörren öppnades och den obekanta mannen bled dödad med detsamma. Därefter flög jag på äcklet av vrede med knivarna vi hade laddat upp med. Och oja, du anar inte vad jag högg och högg. Sen låg han där i bitar. vad får man allt ifrån egentligen? ;D

Blää, sitter i skolan nu. Skulle haft prat om projektarbetet men jag var lite sen så det missade jag. Visserligen kan det inte hållt på mer än en kvart. Ska sitta här i skolan och dega till kvart över 3. Får bli en lång lunch idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0