you and reality

Kan passa på att blogga lite. Har varit en vecka fylld med mycket jobb, nattat hos min underbaring Jenny, och så har Fille och Evy varit här. Var ledig i onsdags så passade perfekt. Käkade en av mina favoriträtter och satt och pratade. Mysigt med andra ord. Det fina vädret har försvunnit. Inte konsigt med tanke att på att jag blir ledig nästa vecka. Brukar inte ha turen med mig om man säger så ;D. Mulet och halvruggigt ute. Ska kanske med Nina och Linn till Rättvik. Men, just nu känner jag för att stanna i min filt hela kvällen och bara dega framför Tv:n eller en bra film..

 Evy & Fille 

 Et moi

Nu ska jag fortsätta med mitt effektiva pluggandes till teoriprovet. Inte långt kvar. Nästan för kort...

Kommentarer
Postat av: Fille

De va kul att äntligen komma hem till dej elina:) Vi lär ses nå mer! <3

2008-08-05 @ 10:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0