Happy birthday to you

Idag fyller min underbara syster 20 så Grattis till henne. Vad fort det går. Minns dagen då hon fyllde 18 som igår. Men nu har hon ju äntligen den rätta åldern inne. Åldern för att få handla på systemet. ;) Har tillbringat min dag där med fika osv. Hann även med en liten vända på stan och en cappuccino med Jenny.





Att min pappa helt plötsligt skulle komma och ta mig i handen idag var ju inte vad jag förväntat mig. Trodde även att det skulle kännas som en kniv i hjärtat. Visst, det gjorde det till en början också (och gör iof när jag tänker nu efterhand). Men, jag har börjat lära mig att jag aldrig kommer att ha någon riktig fadersgestalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0