En känsla av ljusare tider

Då sitter man här på sin lediga måndag. Nästa period kommer troligen inte bli lika bra. Så hejdå till sköna lediga måndagar. Men ändå gör det inte så mycket. Allt bra börjar kännas nära nu. Lov, Sommar, Körkort och utlandet. Sen det negativa tills detta är slut får bara flyta med och kännas vid lite då och då. Har setat med mamma under frukosten och pratat lite om olika ställen att åka till i sommar. Jag vill ha sol, bad och party. Mamma vill ha en semester med lite mer sevärdigheter plus att hon har fått Paris i sitt huvud. Så där går vi skilda vägar. Resten av familjen ska alltså till Paris, medan jag får min semester till sol, bad och party! :) Och jag längtar så otroligt jäkla mycket just nu i en tråkig vinterdag av slask och plusgrader.. Nej úsch. Nu vill man ha ett stort farväl av vintern och säga hej till sol. Så otroligt mycket sol vill jag ha! :D

image194


Kommentarer
Postat av: rricardd

ellerhur

2008-02-18 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0