En ny egenskap

Sitter här i skolan med min Evy Pevy och våra samtal är som vanligt över det normala. Eller det är det ju iof alltid med oss här i klassen. ;D Funderar på om jag ska åka in till stan en sväng, blev så sugen på att köpa en sak jag suktat efter i en evighet. Lika bra att få det gjort. Och sugen på ett djur blir jag nu också. Damen bredvid mig kollar på hundar. Så nu får jag hoppas att familjen blir att köpa en trots allt. Bara inte en liten liten näbbig jycke så är jag nöjd! Märkte här om dagen vad jag har börjat ifråga sätta allting. Jag och mormor satt och pratade om klamydia. Inte varje dag det händer vill jag lova.Bra eller dålig egenskap? haha ja kan ju vara båda. Nej usch, jag känner mig rätt flummig just nu så har inte så mycket vettigt att skriva.


                 image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0