Fredag, Fredag,

Finns ingen härligare dag än just en fredag. Komma hem och bara andas ut. Ganska seg vecka, men kanske beror på vädret och segheten på mornarna som jag känt. Men idag är det som sagt Fredag. Och idag fyller min lilla Jeppe år. Så kommer lite folk hit snart. Usch, jag kan inte fatta att det har gått så mycket som sex år sedan man kände sig som den stoltste syrran på BB. haha. Minns den dagen som igår. Var en fredag i skolan, och Pierre ringde och sa att det hade kommit en liten kille. Kunde inte sova något alls pga att vi skulle dit dagen efter.


Jag kommer aldrig komma över det. Finns helt enkelt inte mkt som är snyggare än skjortor. Tänk, en sval sommarkväll. Korta jeansshorts och en snygg skjorta. Then you feel beauti! 

image160image159      

Trevlig kväll. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0