Onsdag

Egentligen kan jag bara säga blää. För det är precis vad jag känner just nu. Trött, så otroligt trött är vad jag är! Men, sova i tid blir det inte heller med tanke på alla sem. texter som ska läsas. Varje vecka sedan efter jullolvet. Nu börjar mitt humör strejka. Lika bra att inte försöka känna det. Kan skriva, men jag ska inte erkänna det riktigt. För då blir inget alls gjort. Men nu är det bara 2 veckor kvar snart till lov. Sen bara 3 kvar till påsklov. Ja, egentligen så är ju livet ganska lätt eller? Vet precis vad man ska göra. Nämligen skola och sedan har man maten på bordet då det behövs. Egentligen behöver jag ett jobb nu. Men hur skulle man hinna? Iof försöker jag ju få tag i ett nu, och hoppas verkligen att jag får ett också. Men ändå, tiden måste helt enkelt räcka till. Jag som känner att jag bara flytit med nu under gymnasiet har helt plötsligt blivit lite mer ambitiös. haha jaja. Snart är det helg iaf. Kan behövas. Får se om det blir som tänkt. Just nu är jag inte sugen. Kanske för mitt humör. Men som sagt så behöver jag mer än någonsin tänka på lite annat än skola just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0