Redan tisdag. Det här lovet..

Redan Tisdag. Det här lovet kommer gå så fruktansvärt fort. Sitter här med Nina och Jesper. Har hand om honom medan de andra jobbar och är på Åland. Får hoppas mamma kommer hem med något gott till mig också ;D Har precis spelat lite med Jeppe. Blev Twist. Gick inte så bra för lille Jeppe, och tydligen inte för mig heller. Nina vann. Tro det eller ej. haha. Fick nyss höra att någon varit och stulit ur grannhuset. Läskigt med tanke på att jag blir själv med Jesper sen. Blir så trött på folk som inte fattar bättre..

image204

Sommarbild på mig och Nina, vilket känns ganska långt borta just nu när snön faller så flitigt här utanför fönstret.. På tal om bilden så måste jag köpa mig en P&L biljett ganska snart.. Kraaaaam!


Kommentarer
Postat av: Nina

Själv så har man fått en biljett nu :)

2008-02-26 @ 22:00:34
URL: http://www,lahlzen.blogg.se
Postat av: LInnsan

inte mitt grannhus eller vavavavva?

2008-03-02 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0