That´s hot

Kan inte hejda mig, utan varje gång jag ser en kille med någonlunda vackert ansikte i ett par byggarbyxor då har han något som automatiskt gör mig tänd på han.  Alltså, för mig är byggarbyxor hett. Visar att de inte har tummen mitt i handen och är vana att ta i. Helt enkelt svag för det. . Så byggarkillar får se upp för mig i framtiden, och dessutom eftersom att nästan hela högen är äldre än mig själv. byggbyxor och äldre män säger jag bara haha :)

image174

Och äntligen med min kopp med kaffe och mumsmums..  ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

haha kan delvis hålla med.. det finns faktist välidgt många snygga killar som är byggare :P typ i en vanlig t-shirt, byggarbetsbyxor och lite rufsigt hår. typ johhnie och matthias i roomservice ;)

2008-02-12 @ 17:40:16
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: evelina

haha. det var ju en liten yngel med byggarbyxor som hoppade på samma buss som dig idag ju!

2008-02-12 @ 17:49:32
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-12 @ 18:42:03
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Linn

men usch, slips säger jag bara ;)

2008-02-12 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0