With love to the bull

Sitter här och lyssnar på Bleeding Love, Trodde verkligen inte jag skulle bli att tycka om den så kallade "smörlåten". Brukar annars spela lite annorlunda musik enligt vissa :D Men men. Hade en trevlig gårdag, vilket jag känner av just nu. Kanske för trevligt. Rätt vänner, bra musik och alkohol. Då kan det inte bli mer än bra! Men mina lår. Gud mina lår känns som dom har legat i kläm i en evighet. Tack vare kärleken till tjuren.

image201
Lite sådär halvful och med ett leende, men den bjuder jag på..

Ska snart iväg igen. Ska snålskjutsa med Linn in till stan och hälsa på Farmor & Farfar. Var en evighet sedan. :)

Kommentarer
Postat av: evelina

å det där har jag alltid velat testa

2008-02-23 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0