Deprimerande?

Idag känner jag mig riktigt duktig. Eftersom jag fortfarande inte har kommit in i gamla rutiner med att komma i säng i tid och upp i tid så kändes det som en chock för mig att gå upp klockan 9 en ledig dag för att gå ut och gå en timme med mamsen. Plus att jag har börjat ta tag i lite skolarbete. ;D Och på tal om skola. Just nu vill jag inget hellre än ha ett jobb att gå till, tjäna sina pengar gå hem och sen känna att man är klar för dagen. Är så otroligt jäkla trött på att gå till skolan, komma hem och känna att man ändå inte kan koppla av för allt skolarbete. För det där är precis vad jag ser framför mig nu ungefär ett halvår till sommarlov. Kan det låta mer deprimerande? nej!

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0