"Du är äcklig"

Håller på och läser en bok. Äcklig heter den. En typiskt liknande bok av Pojken som kallades det Osv. Jag gillar såna böcker. Sanna med andra ord. Men jag blir så otroligt förbannad när jag läser dom. Blir arg, för att jag har så svårt att inse att det finns mammor som skaffar massa ungar som man sedan behandlar som skit. Jag menar skaffar man en liten knodd så är det väl för att man vill älska den och föda upp den i ett kärleksfullt hem? hur som helst förstår jag inte. Såna skulle jag vilja sätta ett skott i pannan på! För helt allvarligt. små barn har inga val. Dom är oskyldiga  och följer bara med strömmen.. Äckliga kärringar

image139

Och snart helg igen. Hm, mina senaste veckar har bestått av helg hela tiden. Usch, snart back to the reality. Bye..


Kommentarer
Postat av: Linda

Den måste jag få låna av dig korvaa :)

2008-01-11 @ 21:41:09
URL: http://www.liahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0