En helg med sis.

Då var det söndag igen då. Helgerna går aldeles för fort. Har tillbringat hela min helg i falun hos syrran. Riktigt mysigt har vi haft. Sprungit en vända på stan. Sen var  det ju meningen med en liten utgång igår, men blev inte så. Varken jag eller hon kände oss pigga på det, men ändå var vi riktigt sugna. haha lät ju lite knäppt men så var det. Blev filmmys istället. För en gångs skull riktigt bra filmer. Hyrde The message. Eller i alla fall vad jag tror den hette. Riktigt bra! inte ofta det händer. finns aldeles för många skitfilmer :D Sen blev det våran lilla favvis mr Bean. Så jäkla sjuk gubbe. Men våran humor..

image144
Bild på oss. Här var jag brun. Guuuud ge mej sommar! Jag längtar...

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0