När man minst vill

Usch, egentligen vill man ha en bra början på ett nytt år. Känna att det kanske blir bättre än det förra. För det är ju vad man alltid vill. Att det ena året ska klå det andra  Men kanske blir svårt. För jag gillade mitt 2007. Har hur som helst haft den sämsta början av alla mina år vid livet någonsin. Hade planer för slutet av lovet som jag sett fram emot men som sket sig nu när jag blev sjuk. Helt allvarligt är jag så sjukt besviken. Kommer som sagt alltid då man minst vill ha skiten. Men eftersom att jag inte kommer att sitta och vara besviken över det här om en månad så är det väl ingen stor grej. Är bara trött och irriterad på det mesta just nu. Känner mig som en isolerad människa med värsta smittan. Haft huset för mig själv under dom här dagarna och inte vart utanför dörren, så just därför. Förhoppningsvis kommer Erika idag. Inte kul att vara helt själv en lördag. ;) aldrig!

Nej, nu ska jag lägga mig en stund så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0