Tisdag

Bläää, den här skiten ger ju sig inte. önskar man kunde ta ett litet piller så var allt bra. Sitter hur som helst är med min lilla skitunge till bror. Eller allvarligt så är han ju trots allt en liten sötnos. Sitter och kollar på bygglov. Kanske blir en liten byggarnisse när han blir stor. Bra, kan jag få lite nytta av honom. ;D Dessutom är det rätt attraktivt med en kille som håller på med byggnad av olika slag. Elektriker också. Män som inte har tummen mitt i handen så att säga. Jag har sådan ångest! Börjar känna panik för min tatuering. Har hittat mina motiv. Ena stunden är jag helt bestämd, andra känns det som. " hm, kommer säkert hitta ngt som skulle passa mig ännu bättre" . Men allvarligt finns inte så mkt tid kvar. Sen vet jag precis vart jag vill ha den. men ändå. Om ett X antal år kankse jag kommer på att jag inte vill ha den där. Nej, nu är det bara att bita sig samman. För som sagt man lever ju bara en gång. En tatuering ska jag ha nu i alla fall! Och kommer säkert vilja ha flera. För gör man en sak blir man ju alltid beroende på ngt vis. Tyvärr. Lagomt är ju alltid bäst.

Får se sen vad det blir då för nu ska jag ta plats bredvid min lilla jeppe.

image138 För ibland kan ju vem som helst se att det är to much. . .

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0