Torsdag

Kom nästan precis hem från en sväng på kuppan med Jenny. Var ett tag sen sist, vilket mest beror på mej. Så får bli bättre med det. Hittade ett par röda typ pumps/ballerina. En blanding faktiskt, till sommaren. Riktigt snygga! Sen en aprikosfärgad tröja. Tänk, jag som för det mesta är en tråkmåns som oftast föredrar, svart, vitt eller grått har börjat gilla färg. ;D Men, nu ska jag egentligen inte köpa mer. Ska vänta tills sommarkläderna kommer. Men kommer bli svårt. För jag har redan grejer på min önskelista som behövs nu. Mörkbrun skinnjacka, byxor, och bla bla. Ja ett par shorts med hög midja. Dom vill jag ha! haha aja. Min lille jeppe fyller imorgon så har lovat honom att vi ska baka lite. Vilket lär bli snart , för jag är trött och vill i säng tidigt. Men först måste jag skriva färdigt lite på datorn.

image158
Grattis mitt lilla hjärta! :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0