Efter ett lyckat p&l

Då var det slut på det roliga...

För någon dag sen kändes det som man gick i stockholm city med folk överallt. Nu känns Borlänge mer som en tom stad. Kan inte beskriva hur sjukt kul jag har haft under dom här festivaldagarna. Allvarligt det bästa p&l hittills. Kan erkänna däremot att jag kanske drack en del för mycket. Men än sen? Jag har haft det galet kul under dom här dagarna med mina underbaraste! Takida och Jason Mraz var lätt de bästa av dom alla. Och inte tala om Adam Tensta! Synd att man missade Rootvälta bara. För reggae är ju lite av min passion.. Älska helt enkelt!!! 

             
              Bara ett år kvar då.. ;D

Eftersom min Linn ligger här som en hösäck i sängen lär jag väl vara social med henne..

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0