Helgen

Helgen har gått fort. Nästan för fort..

Min fredag spenderades hemma hos sötnosen Evy. Var en trevlig kväll. Sådär lagomt skönt väder som man har saknat under hela sommaren. Gott grillat, lite dricka och roligt prat. Precis som det ska vara..

Lisa, Linn & jag                                              Och en massa andra
 


Lördagen blev det bröllop istället. Kan inte minnas sist jag var på det. Känns som folk gifter sig allt för sällen nu för tiden. Eller iof lika bra. Idag verkar man inte ens veta vad äkta kärlek är. Skaffar en unge och sedan är det goodbye! Jag brukar inte bli brydd, men igår hade även jag svårt att hålla tårarna inne. Allting var bara så fint. Ett vacker par! Hela dagen var bara så lyckad.


 
En nygift kusin och en nygift Daniel                                         Även två glada kusiner


Kommentarer
Postat av: Linn

Dags att skicka lite pics tro sjostrom? :D

2008-07-28 @ 11:07:28
URL: http://linnthilan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nu åker jag till Italien i en vecka!

Men deppa inte, medans jag är borta så pågår en frågestund på bloggen, när den avslutas står i inlägget.



Ha det bra, så svarar jag på allt

när jag kommer hem.

Tusen kramar /Fanny

2008-08-02 @ 13:26:46
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nu åker jag till Italien i en vecka!

Men deppa inte, medans jag är borta så pågår en frågestund på bloggen, när den avslutas står i inlägget.



Ha det bra, så svarar jag på allt

när jag kommer hem.

Tusen kramar /Fanny

2008-08-02 @ 13:26:49
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0