jag är peppad

På körkortet alltså.. Kan inte fatta att det är mindre än en månad kvar tills jag har chans att sitta där med mitt körkort.. Teoriprovet är bokat så nu kommer jag plugga vill jag lova. Kan heller inte fatta att jag snart kommer kunna gå ut på krogen lagligt. Förrut har man ändå på något vis känt sig lite halft skyldig med tanke på att man när som helst har kunnat blivit utkastad.. Nej snart kan jag sitta där och snutta på min drink.. Det ska bli skönt..

 snyggt, snyggt..


Sitter och lyssnar på låten jag fick av Anton.. Den går på repeat. Så fruktansvärt utjatad i orginal, men så sjukt bra som acoustic cover.. Hey Ya.. Svag för gitarr, så är det bara.. Linn skickade nyss sms så resten av dagen kommer jag spendera med henne.. Förodligen blir det OC.  Javisst! vi har kommit in i en sån period igen ;D .. Och kanske men bara kanske så lyckas jag tvinga mig själv ut på en liten joggingtur, annars får det bli något att prioritera imorgon.

 Kraam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0