Beslutsångest?

Fan jag hatar verkligen att besluta något.. Hatar, hatar hatar. Och vet ni varför? För jag har alltid sådan beslutsångest. Val ska vara solklara men det tycks dom aldrig vara för mig.. Nu har jag tydligen bestämt mig för att inte åka. Men just därför måste jag också såra en människa. En fin sådan. Och att såra någon är inte vad jag vill i första taget. Egentligen vill jag helt klart iväg.. Vissa saker säger däremot nej från min sida.

Idag stog helt plötsligt en Jonna framför mig i kassan. Hon hade fått körkort nu. Riktigt kul! Flera som klarat det nu mot slutet. Det får mig att tänka på att det snart är min tur. För körtkortet måste jag helt enkelt ha så fint i min hand så fort som möjligt. Imorgon får jag och mamsen ta tag i det hela...

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0