En kväll fylld av fotboll

Sitter i mina underbara mjukisbyxor och just nu känns allt bara så bra. Men jag stör mig på en fluga som irrar runt mitt huvud. Hatar flugor under sommaren. ;D Ikväll blir det hur som helst FOTBOLL vill jag lova. Sverige-Spanien. Och självklart hoppas man på en vinst även idag! Tänk att vara en av publiken. Sitta där och bara njuta av stämningen( lite smått avis på dom man känner som är där.). Istället får man njuta av fotbollen framför Linns TV.. Inte helt fel det heller..

Nej nu blir det inge mer dator utan säger bara SVERIGE, SVERIGE, SVERIGE. För en gångs skull är det inte fel att hurra för sitt eget land. Men varför skulle det vara det annars?

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0